Τρίτη 14 Σεπτεμβρίου 2010

Πόνος Ψυχής

Πόνος Ψυχής

Αν κοιτάξει κανείς μέσα σου,
αν μπορέσει και δει την ψυχή σου,
πληγή αθεράπευτη που σε βασανίζει,
πληγή ματωμένη που δεν λέει να κλείσει.
Πόνος αβάσταχτος, σιωπηλή κραυγή
"που είναι αυτός, αυτός που θα με λυτρώσει; Που είναι μια πόρτα ανοικτή;"


Κι όμως υπάρχει τρόπος διαφυγής,
λύση κι εσύ μπορείς να βρεις.

Αλλά αυτός ο πόνος δεν σ' αφήνει τίποτε άλλο για να δεις,
κουλουριασμένος κάθεσαι μ' ένα τσιγάρο κι ένα ποτήρι κρασί.
Οι σκέψεις μέσα σου σε βασνίζουν,
μα ποιόν να εμπιστευτείς;
να κλάψεις θέλεις μα και πάλι λες
"γιατί; και ποιός θα καταλάβει τα δάκρυα της ψυχής;"

Κι όμως υπάρχει τρόπος διαφυγής,
κι εσύ απ' το πρόβλημα σου μπορείς να βγείς.

Το βλέμα σου στρέψε, σ' Αυτόν,
που ανάσα μπορεί να δώσει στην χαμένη σου πνοή.
Μη το αρνείσαι και μη διαστάζεις,
για σκέψου μόνο πως αν ο πόνος είναι να φύγει
τότε αξίζει έστω να πειραματιστείς

2 σχόλια:

  1. ...Οι σκέψεις μέσα σου σε βασανίζουν,
    μα ποιόν να εμπιστευτείς;.......

    Ετσι ειναι καλε μου φιλε..ποιον να εμπιστευτεις?
    Εχουμε καταντισει χειροτεροι απο τα σαρκοφαγα ζωα!!! μονο τρωγοντας ο ενας την σαρκα του αλλου νιωθουμε ικανοποιηση!!!

    ....Πονος Ψυχης........

    Νομιζεις οτι μπορει κανεις που δεν περασε απο το δικο σου σταδιο, το δικο μου η του καθενος απο εμας να μας νιωσει? κανεις καλε μου... κανεις!!!!!!!!
    Γιαυτο ο μονος που μπορει ειναι 'Εκεινος'...
    Ας στρεψουμε ολοι εκει το βλεμα μας...

    Και πανω απο ολα μην ξεχνας κατι..
    Υπαρχουν διπλα μας καποιοι Ανθρωποι που θα ειναι εκει παντα οταν τους χρειαζομαστε!!
    Και ενας απο αυτους που μου το εμαθε, εισαι κι εσυ...
    Την καλημερα μου φιλε μου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλημέρα καστρινή!
    μόνο όσοι σκέφτοντε με το μυαλό της ψυχής μπορούν να καταλάβουν! και έχεις δίκιο KANEIΣ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή